Random !!! :P

ahahahhahh har haft dom roligaste dagarna igår o idag !!
min klass asså vi e bara bäst !!
älskar er !!
ja nu ska berätta om igår :)
okej det var en helt vanlig dag o sen helt plötsligt när vi går från no:on så är christopher där o jag o ronja vi var helt chockade hahhaah !!
jag fick garv attack !!
och jag ba:
- vad fan gör du här ???
hahah o ronja ba :
- vad kort du e ???
hahahhah de var fett roligt men sen hick ha o sen senare under dan så när jag skulle ha tyska me ronja o min haff :P
så ser jag mitt ex Morgan !! hahahaha jag ba vadfan !? o ronja ropade på honom men han ignonerade os !!! :(
aja det var igår o nu ska berätta om idag !!
aja det började på tunnelbanan när min haff klev på tunnelbanan :D roligt roligt !!
aja men sen senare på dagen så efter is-passet så skulle vi gå ner till BB :P hihih busigt :O
aja o sen går jag me nemo, della ,sandra, anna , annie o vi är jätte många :P hahahah
aja jg o nemo vi ba:
- vi måste gå det här är ju lite pinsamt .
o då ser jag honom komma i korridoren o jag ba drog me nemo till toaletten o sa att han var där !!
o della hälsade på honom o sen springer till oss o ba :
- Nemo jag hälsade !! du e skyldig mig en....godis !!
hahah skrattade skit mkt o han hörde o sen gick vi upp o då var han där igen o vi gick efter honom o snackade om en sak o annie säger helt plötsligt:
- vi kanske oxå är kära i honom ...
hahahah o sen börjar vi skrika nemo nemo nemo nemo nemo nemo...
o då kollar han bak på oss....hahhaah roligt ....
men aja sen när vi ska gå till skåp hallen så kommer han i mot mig o jag går typ sista av alla o då går jag mot skåpen o då kollar jag bak o då e han där o jag blev skit rädd o börjar springa o skrika..... o sen möter jag nemo o hon ba vad gör du o sen kollar hon bakom mig o börjar skrika o springa o då springer vi tre på ett led... hahahahah aja o sen jag skrattade skit mkt ... det kändes som om han jagade mig.... fett läskigt ...
aja sen efter skola så ska jag lämna en lapp till **** o jag väntade tills alla gick o de bara va jag nemo o ronja :P
hahah o sen lämnade vi lappen.... o sen ska jag o nemo till t-banan o ronja hem till sig o ronja ville att vi skulle me till willys o sen när vi kommer ut där ifrån så säger ronja:
-ELLLVVVIIIISSS !!
o så är morgan där o jag kollade på honom o han kollade tbx...hahahahah roligt !!
ja det var mina senaste dagar ....
snyggaste bilden asså :P
Puss♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0