Elvira här♥

shooo !!
vad händer ?? :)
hahahha sitter o chattar me mitt ex !!
vilket liv man har :P
aja men han har blivit snäll :)
han är skit snäll :)
aja ska typ börjag blogga lite här nu :)
trevligt va ??
sitter vid datorn o e inne på fb o det är 104 av mina vänner som är inne :P
coolt va?
Snyggaste headern på bloggen som sötnosen har gjort :)
imorron e det skola :(
har typ skit mkt att göra imorron :(
jobbigt !!
jag har ett prov, en uppsats o två redovisningar !!!!
shiiiitt!!!
hatar de !!
o sen på tisdag har jag en redovisning !!
o sen på onsdag har jag en bokdiskussion roligt o efter de ska jag skriva om boken o jag är inte klar me boken :(
jag blir stressad .....!!!
skulle typ oxå ha ett no-prov men den är efter lovet !!!
skönt !!!
aja jag längtar till praoen !!!
det e bara en skolvecka kvar :D
Puss♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0